Skip to main content

Čarolija, priča 2


Proletela je još jedna, a svašta se desilo u medjuvremenu. Sada sigurno koračamo, trčimo, skačemo, ljuljamo se, a najviše volimo da se spuštamo toboganom.

Naravno, ništa više ne može da promakne mojim okicama, te tako očekujem da mama na plafon ostavi stvari sledeći put, samo što dalje od mojih prstića.

I dalje ne pričam puno, primedbi na život nemam, spavam, ručkam i igram se po ceo dan, brljbljam o Pepi, šerpi, torti...ne pričam puno, ali znam da izgovorim vrlo teške reči😂 Takodje, znam i da pomažem mami u čišćenju-to mi je jedan od omiljenih glagola u mom skromnom vokabularu. 😉

Ono što isto znam je da se obradujem kad vidim drage ljude. I zato sam čak dva puta slavila rodjendan-u igraonici i kući. Sa drugarima je bilo super, imala sam lepu haljinicu, čak i specijalno iznenadjenje-madjioničara. Ja sam još mala pa nisam baš mnogo bila zainteresovana, ali ostali malo stariji drugari baš su uživali. Imala sam i veeeeliku Minnie Mouse tortu, čokoladnu sa višnjama-nema bolje kombinacije.


Rodjendan sam onda slavila i kući sa bakom, dekom, tetkom, babatetkom, dedatečom i prijateljima. Mama je tu trista nekih djakonija spremila, ja sam po običaju mrljavila i igrala se. Onda je na red došla mala Minnie torta, svi su mi pevali, i čak pet pet puta sam duvala svećice😊 Dobro, pokušavala sam, pomagali su mi drugi. Torta je bila mnoogo lepa i skoro celo parče sam pojela.



E da, nisam vam rekla šta mi je mama sad obukla-teksas suknjicu i bluzicu. I mogu vam reći, mada se to već podrazumeva, bila sam najlepša😍

Rodjendani su super stvar, i ne radi se tu o poklonima, već o ljudima sa kojima se radujemo zajedno, i sa kojima odrastamo i postajemo bolji ljudi. I sjajno je što za godinu dana opet svako od nas može da ispriča šta se sve to desilo u medjuvremenu i da se evociraju uspomene koje smo zajedno stvarali. 

Comments

Popular posts from this blog

Salata sa narom i piletinom

Volite li slatko-slani miks? Evo jedne sjajne salate: 1 nar 200g pilećeg filea 200g šampinjona 400g kukuruza šećerca 2kk senfa 2 kašike majoneza Kukuruz obariti, šampinjone sitno iseckati i propržiti bez masnoćem. Meso obaritioo sitno iseckati i bez masnoće propržiti da porumeni. Sve sjediniti, dodati nar, majonez i senf, i promešati. Prijatno😊

Američke krofnice

Mame ipak znaju najbolje❤️ Hvala jednoj mami na fantastičnom receptu. Potrebno je: 2 jaja 1 vanilin šećer 1 prašak za pecivo 1 čaša jogurta Pola čaše zejtina 16 kašika brašna 5-8 kašika šećera Sve sastojke umutiti mikserom, i kašičicom vaditi testo i puniti kalupe. Peći ili u aparatu za krofnice, ili peći u rerni u silikonskom kalupu (ja sam tako) na 220°C dok krofnice ne porumene. Kad se ohlade preliti ih istopljenom čokoladom i dekorisati po želji. Savet: odmah pravite duplu dozu😉

Fifi, pazi drvo!

FIFI     Ovaj čas,       ovaj čas       jedan pas,       na uzici od svile,       sa noktima od lila,       s mašnicom od tila       prolazi kraj nas.     Jedna žena stara       sa njim razgovara:     - Fifi, gledaj pravo,       Fifi, digni rep.       Fifi, pazi drvo.       Fifi, nisi slep.       Fifi, mašnu pazi.       Fifi, lepo gazi.       Fifi, to ne njuši.       Fifi, gore uši.       Fifi, ti znaš ko si.      Fifi, ne prkosi.       Fifi, jezik niže.       Fifi, hodi bliže.       Fifi, ne skakući.       Fifi, sad ćes kući.     Tako Fifi živi       na uzici od svile,       sa noktima lila,       sa mašnom od tila.       Tako žena stara       sa njim razgovara.       Tako ovaj čas       prodjoše kraj nas.    Dragan Lukic   Je l' se sećate ove pesme? Ja je se uvek setim kad god vidim zabrinutu mamu koja je sa detetom udešenim k’o za Vrbicu izašla u park. Pa dete je, mora da se isprlja! I da, neće mu ništa faliti ako lizne malo peska